t-r-ö-t-t


haha malin och jag för ca 1½ år sen på förfest.


blev inget solande idag heller, har sagt jag ska göra det varje dag denna vecka men har inte hunnit, orkar osv.
så får se om ja gör det imorron eller skippar det haha...
hämtade iallfall min syster o nu har ja plockat in mina kläder i min klädkammare. det får räcka för ikväll.. nu är jag riktigt trött och det blir nog att lägga sig tidigt .
imorron blir det en runda på stan med maaaalin :) sen på kvällen blir det utgång me henne också !!

natti natti / jess

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah snyyygg bild på oss asså ;) <3 Jaaao stassa imorgon sen partyparty :) ska bli naajs :) PUSS! p.s jag har också skaffat blogg nu... haha :D d.s

2009-01-29 @ 23:31:53
URL: http://maaslin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0