t-i-d-s-d-a-g

hallo hallo !

nyss hemkommen...
jag o min syrra har vatt lite här o där, maxi, rusta, jysk, mc donalds o netto.
köpte hårfärg , neonrosa nagelack och sånna små lappar man klistrar "kom ihåg" lappar.
vaknade av mig själv halv tio det är tidigt för mig.. så är trötter nu men sitter me en cola så det är nice:)
ska snart färga håret  o måla naglarna sen ska ja göra det andra som står på listan längre ner förutom inetrnetbanken för det fixar ja senare i veckan orkar ej idagens.

pusshaj


en blond jessica...

Kommentarer
Postat av: Claudia

När börjar du skolan? som senast börjar jag halv tio...Kom ihåg lappar! var köpte du dem? Skulle verkligen behöva sånna!

Sv; Tack så jätte mkt! Det värmer ^^

2009-01-27 @ 16:42:58
URL: http://claudiala.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

OMG, världens finaste hår :'D haha aah jag älskar shopping, men nu har jag inga pengar kvar så det kommer itne att bli något på ett bra tag :P :(

2009-01-27 @ 19:26:22
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0