o.n.s.d.a.g.

Hajsan !

idag mår jag mkt mkt bättre, skönt !
somnade inte förrens sju imorse sen sov jag till 14.. vid tio i fem hämtade jag upp tess som btw klarade sitt körkort idagens, GRATTIS! sen körde vi till danslokalen, träffade dom andra osv. lärde mig en hel dans idag sen lite annat, det va kul:) sen skulle jag köra hem tess så bara flyer min bildörr upp fyfan va rädd jag blev, handtaget eller nått hade fastnat men tess fixade, tur. sen nu när ja har kommit hem har jag faktiskt tränat lite till, styrka- magen, armarna,rygg och ben det va ett tag sen det känns , riktigt skönt nu har typ spaghetti ben o kan knappt gå haha.
nu ska jag ta mig en snabb dusch sen packa lite sen beger jag mig till rondik där jag ska sova inatt, mys !
imorron blir det nog stan har en hel del ärenden .

pusspuss/ jeesssy



jag o rondik för några år sen !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg du har måste jag säga! :)

2009-01-08 @ 18:18:32
URL: http://soofiam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0