2.0.0.9.

hade en riktigt lyckad nyårsafton:) firade me min bästa kompis o vi dansa igenom hela kvällen o fick en raket typ 20 cm ifrån oss som smäldle rakt framför ögonen shit .. det va en sjukt rolig kväll me mina fina vänner :D

håller på att få bilderna nu:)

hänt rätt mkt 2008 men kan ta några punkter :

* det tog slut mellan mig o E efter nästan 3 år.
*min tess flyttade från mig haha
*jag o rondik började umgås igen
*jag började med mina sprutor
*blev mööörkhårig
*tog studenten !!! (det bästa jag gjort )
*tog körkort
*har insett hur mkt mina vänner verkligen betyder

aa det va lite.. och jag mår bättre än nånsin för vet ni, 2009 blir inte lugnt :) jag o rondik har så mkt planerat , kommer bli galet !

sen ska jag bara skriva me sorry ditts för vi ej kunde komma igår som planerat !

men gratis drinkar hela kvällen igår så vi va helnöjda haha :)

puss<3

Kommentarer
Postat av: johanna.

ha en fin kväll!

2009-01-01 @ 22:48:51
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: ditte

de e lugnt gumman:) vi tar igen de en annan gång :)

2009-01-02 @ 09:48:36
URL: http://diitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0