zzz

hallloo!

är riktigt trötter nu, skönt :)
idagens har jag som sagt först färgat håret , göttmooos.
sen körde jag o rondik till stan , köpte bodylotion o örhängen:D sen köpte vi kaffe o så haha..
sen när ja kom hem körde jag o sis till öb köpte te o sånt. när jag va hemma gick jag o mötte rondik så gick vi en runda, va en runda hos hennes syster me som har en 2 månaders bebis, så söööt !!
nu sitter jag här, tänkte plocka undan lite på rummet nu sen ska jag kanske ta ett bad, är riktigt frusen sen blir det slapp framför tv :n me like.
imorron ska jag köra pappa till jobbet vid 6 fyfan, sen ska jag passa min brors barn, melvin o albin :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs<3

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

det ska vare feta bokstäver i hojja alltså så här



HOJJA



annar godkänner jag ej de :P

2008-10-14 @ 22:30:01
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: sofie

vilken färg blev hårt? supermysigt. ja legginsen är riktigt snygga

2008-10-15 @ 00:00:49
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0