trött

träffade rondik innan idag, gick till netto köpte hårfärg sen hem till henne o kollade en film vi spelat in när vi gick i 8an? fyfan allstå va pinsamt o se men kul vart det, låg dubbla av skratt:) sen gick vi en runda o till en lekplats o fulade oss o snackade hoppas ingen såg eller hörde oss haha.. själv höll ja på pissa ner mig av skratt , detta borde filmas nångång iafl. sen när jag va hemma fick jag en trevlig nyhet, att jag o jenna ska fotograferas för en butik här i kristianstad, berättar mer sedan, men det är nästa ialllfall ska bli riktigt skoj:)

har redan försökt sova men gick inget vidare så satte mig här igen, imorron blir det en några timmar på sjukhuset iafl, drygt. sen hoppas jag stöta på nån läkare eller får jag vänta tills torsdag, jag behöver pencillin.. aah !
sitter o äter pizza sallad? normalt brukar ej göra det precis men men ...

nu ska ja försöka nanna igen om en stund:)

PUSS O KRAM<3


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

gissa en gång :D





<3

2008-10-08 @ 08:37:36
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: sofie

ja de är väl så, färgen försvinner så fort tyvärr

2008-10-08 @ 11:35:34
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0