tis

bilden i förra inlägget togs i somras.. tittade igenom alla shiit va många kan inte minnas ja kollat på alla så det va kul, fixade till lite me ljuset på denna bilden själv suger på sånt men rätt kul.
är förkyld som vanligt men är ändå rätt glad :) tränning idag ju, ser framemot det om kroppen tilllåter.
tänkte köpa hårfärg sen o hoppas på min syster har lust o färga det, jäklar vad det behövs. 3 månader sen.
igår va jag o rondik i malmö o allt gick bra o vi hade skiiitroligt :) vi ska gå utbildningen i stockholm om vi kommer in, wihu! när vi kom hem runt 17 somnade ja direkt sov till 00 åt sen sov till halv elva imorse? min kropp mår nog inte bra för ja är lika trött fortfarande haha.. 

nej nu blir det mera kaaaafffe...
hörs senare när jag orkar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0