ops?

shit kl är redan 4.30 känns verkligen inte som det ! men det har vatt väldigt jobbig dag o mkt tårar, but hey jag har underbara människor runt omkring mig som fått mig tänka frammåt och jag ska klara det :)
har färgat håret en gång till för att det skulle täcka helt o matcha löshåret fick tvärr ta lite mörkare för att löshåret va mörkare va väldigt nöjd me den andra färgen, men dett blev väl me bra, passar iafl. har inte kännt för att lägga mig förrens nu, har chattat me en trevlig prick länge o plattat mitt hår så det inte ska va ett affro när jag vakna ...

morgondagens planer änsålänge:

* lämna cv
*hämta rondik o så ska hon tattuera sig !!
* träna, sola? osäkert om vi hinner.



Max min fotograf har fixat till några av bilderna vi tog sist me så här har ni två till:



såhär glad ska jag försöka va o inte tänka på all skit o idiotas!

och en bild som brunett vilket jag stööörttrivs i :)!!! bilden är från i fredags hos rondik innan utgång.



nu kallar sängen, så ska dricka massa vatten o sova.. natti natti * / jess <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

så söt chess :) <3

2008-10-20 @ 15:12:56
URL: http://ciillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0