lördag

Halloj..

sitter hemma o är trötter, skönt att slappa på lördagar :) har vatt hos syster o kollat tv o bakat, dock blev det inte lyckat men men haha... sen har jag o mamma o pappa kollat film !
gårdagen var mkt trevlig hos caroline, sen hände ju lite mindre roliga grejor på grand men det va så skrattretande så sjukt löjliga är vakterna där. aja nu är min plånbok me tillbaka me alla mina kort, puuh !
sen käkade vi kebaab o så va emelie o elna trötta så dom gick hem till mig o sov medans jag o syrran stack på efterfest haha... så va hemma väldigt sent men kul var det :)

har en stor förändring på g, uuh hoppas det blir fin fint.. ni får se sen , kmr inte ske riktigt än!

NATTI <3


mammi o jag <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jaa, den är varm, skön och snygg, allt på samma gång haha :P

2008-10-12 @ 10:41:20
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: Anna

haha vilken söt bild:)

2008-10-12 @ 21:50:16
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0