Godkväll..

halloj!

kunde inte stå emot att lägga mig i sängen , kollade ett avsnitt på two and a half men på datan sen somnade jag, faaan jag som skulle hålla mig vaken till iafl 21, istl somnr jag 18 o är vaken nu igen? not fun....
hoppas på att kunna somna inte allt för sent iallfall, det är ju en dag imorron med !
men innan jag somnade så hann jag med en massa, städa mitt rum, gadreoben, ut me hundarna o fjanta med mamma haha.

imorron ska jag till sjukhuset o få mina sprutor håller ju på lära mig med min egna grejor o imorron är faktiskt sista gången jag ska dit sen får jag börja göra det hemma, hoppas jag nu på ! sen vill jag sola, hoppas syster med vill det, måste ha liiiite fääärg !! sen ska jag träffa rondik o vi ska planera en greeeej, sen ska vi väl gå en runda o fika o sååånt :)
blir nog en bra dag imorron.. nästa vecka börjar jag med tränningen då är jag nog helt frisk för förkylningen är mkt bättre men man vågar ju inte börja fööör tidigt !



har bara cam bilder på mitt mörka hår, så får bli det just nu ! ska lämna in min kamera o köpa en annan så då blir det massa bilder, åh va kul !

pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Tove

Inte roligt, sånt händer mig med /; Hoppas du somnar innan det blir för sent :) !

Kolla in min blogg ? (a)

2008-10-15 @ 22:37:08
URL: http://towieee.blogg.se/
Postat av: Petra

tack, vad snällt av dig! :)

2008-10-16 @ 00:19:02
URL: http://lemango.se
Postat av: JEA

håret ser jättefint ut chessy ! :)

2008-10-16 @ 11:59:20
URL: http://jeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0