..



känner bara så himla mkt hat, har fått allt bekfräftat o känner mig utnyttjad rent ut sagt, skäms fan inte för att skriva det. nu lägger jag detta bakom mig ändå det kommer vara riktigt jobbigt. men har så många fina vänner som tur är.

igår kväll va jag hos elna, vi åt pizza, drack drinkar o hade riktigt mys. kom hem idag bara softat.
ska köra pappa till jobbet sen o jag o syster ska hyra film me hon har köpt chips o sånt redan:)

imorron blir det nog att gå till doktorn igen, har haft så ont i magen ett tag nu måste undersökas, men sen blir det även tränning !

nu ska jag dricka kffe elr te, hmm?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fatima

åh.. finns inget värre än att känna sig utnyttjad. jag förstår känslan!

2008-10-26 @ 17:40:53
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0