...



behöver komma härifrån tror jag, har lite planer får se hur det blir, ska kolla upp allt först ! då kanske man uppskattar allt mer sen.. sitter o dricker TE nu.. har kollat på tv o suttit o snackat lite me mamma me  som är bäst :)
min vovve ligger här brevid min stol me, mys hund !
har bara så ont i magen , men det går väl över ! va ute innan me rondik en runda, skönt o verkligen ha nån o snacka med som får mig på rätt tankar osv. syster o ja va ju en tripp i hässleholm me, det gick brau o så jag köpte hubba bubba tuggummi me sånt 180 cm långt haha. nicenice.
imorron ska jag o syster o ditte tror jag? träna på förmiddags passet niiice !!
ha en bra kväll ! PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0