..

haft en jättemysig lördag idag:)
min bror o hans familj kom hit, så har vi ätit massa gott o busat o skrattat :)
sen skjutsade han mig in till stan så träffa jag min älskade pempem<3 vi gick till hessle o drack varsin cider o sen till mc o drack varm choklad haha:) gick o snacka, massa skumma människor ute men men. sen tog hon tåget hem o pappa kom o hämtade mig. sen ja kom hem har ja bara suttit här o chattat me pempem (emelie) på smn o skcikat massa bilder till varandra, åt nyss två varma mackor me, det behövs enligt många just nu? haha jaja. jag mår bra :) typ.
dricker cola nu me ska snart mysa me min vovve som ligger i min säng. skönt me en lugn lördag!
mitt finger dödar också kan fortfarande knappt röra det o galer som en tupp om ja stöter emot det, aaaaaj j*vla glas skärvor..

ha en trevlig lördags natt.

Pusssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0