...

hejhej :)

har verkligen haft en jättebra dag.
gav mina presenter till syster imorse o så :) sjöng en fin version av happy bithday som blev helt fel, men men.
körde henne till skolan o sen softade jag o passade hundarna o satte in i diskmaskinen o va duktig:) sen körde jag till min brors hus där jag blev mött av olivia :) så gick vi till dagiset o hämtade pojkarna o så handlade vi godis o gick ösregnet :/ hem o fikade o åt godis.. sen kom dom hem o ja o mamma körde hem.. sen firade vi min syster me att hämta mat för alla va så trötta o åt tårta o drack kaffe o sånt mys :)
har vatt ute o gått me rondik en runda som vanligt, hihi !
åt resten av min kycklingrulle nu o är jättetrött, är ju fortfarande sjuker hatar att det inte går över riktigt, bara ja inte har feber är allt bra ändå o det har ja ju inte:)
imorron blir det träffa emelie o fotografering o hon ska me mig :) sen blir det utgång på kvällen me flickorna, blir nog en bra dag hoppas jag.  nu ska ja mysa me min vovve <3

pussssssssss....

sötnosar :) mina vantar hade dom me! dagis fröken trodde jag va storasyter också, tyckte vi va lika haha:)







ohja det spöregna, va gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0