..

hej..

denna dagen började ganska jobbigt.. först till sjukhuset o syster följde me mej .. fick lära mig me min egna pump som kommer ta mkt längre tid än deras men den va liten o söt jämnfört me deras stora.. så det tog ca 2 h idag plus ett blodprov o kolla en grej, hatar blodprov ändå jag blir stucken så ofta . usch ! sen har ja o syster ätit thaimat o lite andra ärenden kom hem rätt sent.. va ute o gick en runda me rondik för en stund sen. är helt slut, så sjukt trött orkar ingeting. så blir nog lägga sig tidigt idag försöka iafl !

imorron blir det roligare iafl, min syster fyller år, lie hundpassning, sen barnpassning ska hämta sötnosarna ¨på dagis o så som jag är faster till :) o passa dom sen hem o fira syster lite o träna om ja hinner me? hoppas det, blir så glaaad av det.

men ni får ha en fin kväll , skulle egentligen följt me min kompisar ut o festat men usch orkar inte? känner knappt igen mig själv ju.

sov gott. PUSS

 

stolt faster till dessa fina ungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0