det är öveeeer nu.

hej !

idag har jag endast slappat o kollat tv:) sen träffa jag rondik vi va ute i minst 2 h riktigt gött höll på o fula oss o sånt o planerade massa, det blir nog skitbra:) vi träffa fitim också o stod o snacka en stund. sen höll vi fan på frysa ihjäl. när jag kom hem tog ja mig ett skumbad o snacka me emelie samtidigt haha ! sen har ja kollat tv o ätit. nu lyssnar jag på gyllene tider, försöker bli på bättre humör haha allstå shit vilka humörsvängingar jag har? jobbigt ju. men börjar kännas bättre haha.
morgondagen ser jag framemot riktigt mkt, det handlar om flytt o greor kanske;) men vi ska åka till malmö o information o nej det är inte dit ja ska flytta .. men ja o rondik kommer få en hel kul dag imorron:)
blir upp tidigt men blir kul:)

nu ska ja kolla upp lite grejs nu.. ha det bra/ jess

Kommentarer
Postat av: Therese

ååh vad jag saknar dig!

2008-10-06 @ 20:53:24
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0