23 okt.


cill and me , där va jag muchoo blondie!


Halllooo !

sitter här me mitt kaffe, hihi:)
igår så hämtade jag först upp ditte så följde hon me mig till sjukhuset o jag fick min sprutor som vanligt, 2 h , men gick snabbt i med vi babbla hela tiden. sen körde vi ut till mc o köpte happy meal haha fick fina böcker med ! blev mkt skratt! sen vidare hem till ditte o kolla lite top model, sen körde jag hem.. träffade rondik lite o sen gjorde jag vid mig o sen vidare till cillas syrra sofie , där cillen me va då, så förfestade vi o sen drog vi till banken, hade jättekul faktiskt !! längesen man va ute en onsdag nu. sen sov jag hos cilla, o jag hade värsta skratt attacken tills ja somnade, åt ingeting typ? idag hämtade min syster mig, så körde vi till netto o ja köpte cola o chokladmjölk:D:D nu har vi fulat oss lite o så haha.. hon drog hem till sig.. jag ska snart duscha o fräscha till mig lite sen ska vi köra till hässleholm o lämna in hennes moooob... ikväll blir det tränning om vi hinner hem tills dess o har orken me oss haha..

taaaadaaaaaa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0