20 okt.



jättegammal bild på mig o lon (rondik!)



Heej!

nu är jag hemma, vatt iväg hela dagen har vatt skooj:)
gick upp vid elva o gjorde vid mig sen körde jag till stan o lämna mitt cv i en affär, glömde dock lämna en grej så fick hem o fixa o syster fick skriva ut det så fick köra dit o hämta det sen vidare o hämta rondik på sitt jobb, sen när vi va framme istan o pakerat kom hon på hon glömt sina pengar hemma, hahaha.. så vi körde som galningar ( kalla mig rally jessy) o hämtade o så släppte jag av henne vid tattueraren o körde o pakerade igen o sprang o lämnade i affären igen sen vidare till tattueraren , puuh! det gick jättebra, nöp varandra i händerna haha.. nej men rondik va jätteduktig o tattueringen blev amaziiiing ;) ska ta foto på den sen. sen när vi va klara stötte vi på cill o snackade :) sen vidare till mc o käka vi va vrååååååååål hungriga o nu är vi hemma eller jag är hemma :) plus jag hunnit med ärenden me där i mellan som köpa frimärken o hämta paket på posten allstå shit stress stress men kul kul.. så det var min dag!

dunkar musik nu o ska dricka kaffe ja vet jag dricker mkt kaffe (många som tjatar!).. but hey I like it !!
är mkt gladare o så idag, skööönt !! har insett så mkt..

ha det toppen ! PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0