17 okt, FREDAG!

Godmorgon !

gick upp för cirkus en halvtimme sen av mig själv, somnade vid 23 igår så glad :) detta har inte hänt på evigheter.
igår så vad jag med rondik , gick en runda som vanligt sen hem till henne o planerade en grej fyfan va kul det kommer bli har inte skrattat så mkt på länge ! sen gick vi enr udna till sen hem, skönt vi bort så nära varandra!
hemma tog jag mig ett varmt bad o åt resten av min kycklingrulle sen nannade jag sött.

nu sitter jag o dricker kaffe, inte sugen på frukost än .. har en del att göra idag men blir kul:) ska gå till stan med rondik o möta cilla sen ska vi gå o kolla o jag har en del ärenden .. sen ska vi cykla hem, min cykel har stått i stan en vecka, hoppas den är kvar! sen blir det hem o vila lite o göra vid sig inför kvällens festkväll! är riktigt partysugen , ikväll ska det dansas!!!!!! o tas bilder har vatt riktigt dålig på det men nu j*vlar måste vi ha lite nya bilder här.
hoppas mitt nya löshår kommer idag men tror icke det.. men kan ju alltid hoppas :)

nu ska jag dricka mer kaffe o prata lite me mamma som fortfarnde är hemma o sjuk..

ha en bra fredag!

jobbigt o drömma om dig inatt...

PUSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0