t.j.u.g.o.f.e.m.t.e



tjenis!

idagens körde jag o syrran till hässle somsagt o pappa bytte däck då passade vi på gå en timme på stan i hässle, fanns faktiskt mkt fint men jag handlade inget fyller ju snart år o julafton *blink*... men syrran köpte sig lite snyggt..sen va ja o malin på möööte om fredag o massa andra då som me ska servera, det gick snabbt sen körde jag hem o har bara softat o ätit mackor o druckit tee, me like. på fre på julborden kommer det bli sjukt trång sa dom o stressigt men tror det blir kul ändå, gillar julbord bara enda nackdelen är att jag har spaghetti armar o har en förmåga att tappa glas o här skulle vi typ ta masssssssa glas i en hand, help? men blir nog bra. efter det drar vi ut o dansar iafl..
imorron ska jag till stan me syster, sola me rondik, träffa cill? träna? utgång? sugen = ja !
så får väl se hur morgondagen blir men ska försöka komma upp i tid iafl o hinna me allt. nu ligger min voffsing brevid mej här i sängen o värmer sig, datan blåser ut varm luft det tkr hon om haha, söte!
nej nu ska jag göra lite önskelistor och vad ja ska köpa till folk osv. ha en bra kväll!
åh juste som ni kanske ser så tog ja o lon massa foto på oss o varandra både fina o oseriösa haha har ju lagt upp några redan :) puss jess

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilken snygg bild ! :)

2008-11-26 @ 07:01:27
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: Chacha

okej låter roligt :) har inte gjort så mycket var hos tandläkaren ;p

händer idag?

2008-11-26 @ 10:02:33
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin blogg :D :*

2008-11-26 @ 12:42:11
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0