L.Ö.R.D.A.G

Hajsan !

gårdagen gick bra, jobbade mellan 16-23 fyfan va jobbigt det va i mellanåt, har jätteont i kroppen.. men sen va det soft me det va kul i med man inte gör det så ofta hade ej pallat jobbat inom den branschen varje helg.
sen när vi slutat gick jag o malin hem till henne vi kunde knappt gå så ont vi hade i fötterna, sprang ju runt där som galningar haha.. sen gjorde vi vid oss o drack sen gick vi till grand runt 1 ? träffa dom andra o dansa o hade kuuuul.. sen tog jag o rondik taxi hem o sov här..
idag har jag bara softat o sminkat mamma dom skulle på julbord ikväll my parents ..
ska va me rondik lite senare ska sova där inatt för imorronbitti kör vi till ullared, wuhu va kul! hon, jag o hennes två systrar ska bli fuun, typ 4 år sen ja va där. så ikväll blir det bara chilla skönt känner min kropp behöver det.


en gammal cam bild på mig o täääss haha..



hahahahhahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0