Torsdag

Godmorgon!

det är redan torsdag, denna vecka har gått fort som bara den.
inte hunnit blogga så mkt men nu så.

idag har jag tre lektioner, arbetsliv, dans och scen mask o kostym. hatar alla utom dansen som jag ser framemot.
men resten ah bajs. det är ju tråkigt väder idag :( kan det inte vara lika fint som det varit i två dagar nu. helt underbart!

i tisdags efter skolan åkte jag till emil o stanna tills igår eftermiddag sen va det skola vid 14.
vi har haft jättemysigt o busat som vanligt v

idag blir det att läsa,läsa,läsa i min bok som ska vara utläst imorron o jag är typ på sida 30, help me?! har fler läxor med men får väl ta den först o främst.

men nu ska jag dricka mitt kaffe o fortsätta göra vid mig. ha en bra dag! PUSS

image560

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0