Tisdag

image583


Mamma ringde o väckte mig imorse.. gick upp var sjukt trött somnade inte förrens vid 3 igår. iafl så ringde jag simone o så men nej vi skulle inte dansa förrens imorron. gött så ja la mig igen:)

sen ringer min syster o väcker mig vid 12 tiden.. så gör jag vid mig jättesnabbt o följer me henne till tatueraren, hon skulle fylla i sin på handleden, gick snabbt! ååh jag vill göra min nu, har ändrat mig angående den en helt ny på ett annat ställe än jag tänkt, åh kmr bli så fint:)

sen övningskörde jag, till stan där vi köpte varsin cappucino o hälsa på mamma på jobbet sen körde jag, hoho till willys o sen hemmåt...
 nu ska jag ta hand om disken o dricka mitt kaffe.

senare får jag se vad som händer.. PUSS/ jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0