Min måndag!

Såhär har min måndag sett ut :

vaknade o gick upp vid 13 tiden.. softa osv.
vid 15 tiden gick jag o tess en låång runda, vilket va skönt o snackade en massa:)
sen skulle jag till dansen vid halv sju, afrikanst. vi va inte alls många men det va helt okej ändå. sen kom pappa o tess o hämtade mig så åkte vi till videomix o köpte godis, ben & jerry glass och hyrde breaking kid.. haha den va mkt rolig men lite knasig:P

nu kom jag nyss hem från tess.. min mage värker efter allt godis.. aaaaah!
nu är det nog slut på det goda för ett tag..

tänkte ta mig en dusch o tvätta håret så jag slipper imorrobitti o sen lägga mig o nanna, frågan är om jag orkar?

imorron ska jag dansa med elna o simone i skolan . sen följa me min syster till tatueraren o sen får jag se..

 Tess o jag ikväll, sött?
image582

Kommentarer
Postat av: Therese

vi är super söta :)

2008-03-25 @ 11:31:46
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0