Lördag

Lördagkväll o jag sitter här hemma? själv på mitt rum. haha.. ovanligt ehjaaa.
uschusch.. har vatt hemma sen i måndes, helt sjukt, blä.
men har haft mysiga kvällar me mamsen o alla våra program haha.

ikväll skulle jag egentligen vatt med elna men sen bara blev allt helt annorlunda o ja här sitter jag som sagt.
har kollat melodifestivalen med my family.
fanns bättre låtar än den som vann tkr jag?aa jag vet inte, är inte så insatt i det.

idag har jag städat hela mitt rum, så det är fräscht ohyes:)
har övningskört myyycket, kul..

snackade med min babe i telefon för en stund sen o nu smsar vi<3 han har redan bestämt att vi ska upp där snart tillsamamns o bo hos jens o hans tjej haha.. har ju aldrig varit i stockholm haha.. så hade vatt kul.
men nu vill jag faktiskt bara att E ska komma hem, inte träffats sen månda morron o han kommer  hem nästa vecka på ons.. men det är snart :) såfort jag har chansen kommer jag åka dit på onsdan o pussa sönder han<3

nog om det , ni märker hur mkt liv jag har? jag brukar aldrig vara hemma på helgerna.. skönt på ett sätt faktiskt men är väldigt rastlös av mig.. men men.

kan lägga in lite bilder o så sen. PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0