Hejsan hoppsan!

Längesen jag uppdaterade, lite saker jag gjort dom senaste dagarna:

jobbat på björket med pem, målade folk med uv färg, rikigt kul!
har varit i malmö o köpte lite.
myst med älskling.
Björket igår med Elna o hade skoj.

lite vad jag har gjort, min mobil är urfunktion för tillfälet med f*ck.. men om några dagar funkar den väl.

gårdagens outfit:

image581

sweet?  nytt från malmö.

body- ginatrico
kjol- någon affär i trianglen :P

jag o babe ska åka till stockholm om ett tag o bara shoppa o ta det lugnt, behöver verkligen komma härifrån, men sen har man så mkt med skolan o körkortet just nu, så känns stressigt. men vi bokar kanske biljetter imorron eller nått.

ska snart lägga mig o kolla på tv..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0