HEJHEJ

Gårdagen var väldigt trevlig :)
jag o elna hoppade på tåget från hässle till malmö där vi mötte cill. fick dock stå upp hela vägen för det va sjukt mkt folk:S massa packning bajsjobbigt! när vi va framme käka vi o mötte adam o nån till o köpte vårt förköp till kvällen . sen tog vi bussen till turning blala huset kmr inte rikigt ihåg va det heter men det är det big bauta med massa våningar. där fotograferades vi o blev sminkade, kul:)
sen åkte vi hem till lägenheten som är elnas fasters.. hade mysigt o sånt. sen utgång på kvällen fast den blev misslyckad tyrvärr. men men.

kom hem idag vid 14 tiden nu har jag duschat o så.. ska äta o sen göra vid mig sen ska jag träffa pempem får se vad vi hittar på, nått bus iafl:)


Här fotograferades vi, jävligt högt fick inte me allt på bild ens haha.
image592¨

jag innan utgång.
image593

ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0