håltimme

nu är jag hemma en stund för jag har håltimme tills kl 13.
haft dans, va bara med o makerade i mellanåt är jätteförkyld sen va jag på möte med samhällsläraren o så krockar med en annan lektion så han ska ge mig uppgifter o sen träffas ibland. där i mellan flumma jag med pem o åt en bulle:P haha.

sitter o dricker kaffe nu, ovanligt? nope. när det är uppdrucket så ska jag äta ett kokt ägg som ligger framför  mig o dricka ramlösa citrus, sen blir det nog alvedon för att orka med 3 timmars filmkunskap, help me.

va på körskolan os kulel boka körlektioner, allstå fanns inte nån denna vecka för min körlärare nästa vecka igen fanns en, den boka jag o igen boka jag 2, sinnes !

ajaj, har ont höger sida av magen fick det för en pyttelite stund sen.

har ny mobbe med, det är najs:)
 
ikväll blir det afrikansk dans, älska !                tjaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0