Godkväll!

image586




Kom hem för cirkus en timme sen från jea :)
hon mötte mig på rece sen gick vi till videomix eller hemmakväll som det nu heter. köpte lite att dricka o så. sen gick vi hem till henne ! vi har inte umgåtts på länge så vi bara snackade hela tiden tills det var dags för mig att åka hem.. då kom min syster o hämta mig o sen ut med hundarna o sen hem.. nu har jag ätit massa våfflor med jordgubbssylt och grädde, mums. andra gången idag haha ! men det är ju våffeldagen så.

imorron ska jag till skolan o dans runt 11 tiden. sen får jag se vad jag ska göra resten av dagen, antingen hem till älsklingen eller nått annat.

är jätteglad för vi ska till stockholm, wuhuuu! shopping, nya uteställe m.m så himla härligt. speciellt för jag aldrig har varit där o sen komma iväg från kristianstad ska bli såååå skönt o sen med älskling med <3 myspys.så  kommer jag ta massa kort med.

ska snart kolla tv o sen hoppas jag på att somna i tid för blir inte så mkt sovmorron :( men har ju faktiskt loov!

byebye amigos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0