Godkväll

image576



borde sova, skola imorron.. är trött men tror ej jag kan..
har kollat på singing bee o wallander med mamma, mys !

har målat mina tånaglar o fingernaglar haha neon rosa, så sött.

imorron är det skola som gäller.. är frotfarande krasslig men måste gå. har först dans..fast kan verkligen inte dansa än så blir att titta på o makera lite. sen idrotten får jag o emelie göra nått lugnt:P vi har filmkunskap med, det ämnet är så sjukt tråkigt. aaaaaaaaaah ! måste få tag på dom dära snubbarna så jag kan göra min halka med haha:P

på kvällen har jag afrikansk dans, får se om jag går dit bara. så himla tråkigt att vara förkyld o så.

längtar tills studenten, jag o mammi satt o snackade om den innan ikväll.. åh pirrar i hela kroppen när jag tänker på det hoho:)

nu ska jag snart lägga mig i sängen o kolla tv o sen nanna. sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0