Godkväll..

uppe sent idag, känner inte för att somna.

jag är lite smått sugen på glass..
men har inte den glassen jag är sugen på så skitsamma. jag gillar inte så mkt glass egentligen haha.

image567

men ibland kan det va gott.. haha vilken onödig info, bara svamlar nu.

E, ringde nyss.. han satt på nån bar o drack öl in stooockholm.. han verka ha trevlans.. saknar han :) men är ändå sjuk så hade kanske smittat han annars. 

tittar igenom en massa bilder, sånt gillar jag.

imorron blir det sjukhuset runt 10 o göra allergi tester på kvällen åker jag me tess föräldrar o kollar dansföreställning men bara o jag känner mig tillräckligt bra till att sitta där. sen blir det hem o mys me mammi I think.

min mage är hungrig inte ätit på massor timmar, men fick så ont i magen sist jag åt o den gör massa konstiga ljud haha blir nästan rädd.  bäst att låta bli o lägga sig o nanna snart.

natti natti / jess

Kommentarer
Postat av: louise

så cool bild :D

2008-03-16 @ 22:54:41
URL: http://louicezimmergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0