Godkväll

har nyss tagit mig ett varmt bad, rakat benen, peeling o nya dyra hårinpackningen, smörjt in mig. :)
rikigt uppfriskande när man bara har legat i sängen i två dagar med feber.

innan dess kolla jag o mamma på tv, passar även hundarna.
vi ska snart kolla på top model, sen ska jag läsa i min bok o sen slaggar jag kanske.

mamma ska ringa doktorn imorron, blir antagligen att jag får gå upp ditt o göra halsprov o så.

aj, aj har jätteont i magen just nu, tror det är alla halstabletter jag stoppat i mig, men dom är så goda!

babe ringde innan me, han är i stockholm nu han verka ha det bra :) en vecka tills vi ses<3

nu ska jag ta min ramlösa citrus o sen sätta mig i soffan hos mammi. ha en bra kväll pusspuss!

image566

Kommentarer
Postat av: Cilla

krya på dig chess :)

2008-03-12 @ 22:29:45
URL: http://Ciillaa.blogg.se
Postat av: peemmis

hoppas du blir frisk snart pärlan min

2008-03-12 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0