bad update

har inte haft tid eller ork att skriva på senaste, har knappt varit hemma.
haft det jättemysigt med E, flummat o haft oss. sen har jag även vatt med pem. haft helkul!

men igår när jag vakna mådde jag bajs:( feber, ont i halsen o jätteförkyld o samma sak idag fast har mer ont i halsen idag :(
jättetråååkigt.

älsklingen åkte till stockholm idag me, ska vara där en hel vecka, kmr sakna dig<3! men jag överlever :) haha.

sitter här med värsta trollhåret, ser ut som ett lejon..dricker ramlösa.
syster o hennes hundar va här nyss. ska passa dom ikväll sen, me and mom. rätt skönt att vara inne idag för det spöregnar!

mitt rum ser förjääävligt ut. men jag orkar inte städa, inte nu iafl. får se sen när jag tagit en alvedon om jag får flipp o gör det.

hoppas ni mår bra iafl.. ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0