....

har precis läst ut boken i svenskan haha "redan" lite efter men den va så tråkig:(
skriver en innehållsredogörelse så ska skicka iväg den snart.

hos doktorn gick det väl bra förutom jag fick sitta o vänta i 45 minuter drygt! men men.. fick hostmedicin o sen fick ja göra lite prover så får jag kanske pencillin jag är lite överkänslig nu så hon vågade inte ge mig nått än, så nu får jag dras med detta ännu längre :( gaah.

har massa skoluppgifter att göra har inte orkat nu när jag vatt sjuk inte innan heller:P men nu måste jag ta tag i det o ska börja med nästa uppgift nu. duktig jag är.

snart kommer mamma hem då har hon köpt pasta det ska bli gott, börjar bli lite hungrig nu. så ska vi äta o kolla på tv tillsammans, mys.

imorron ska jag till sjukhuset o göra allergitest:s help me. hoppas jag inte är allergiskt mot min vovve eller nått annat :S

på kvällen ska jag egenligen till emelie, hennes mamma fyller 50 o ska ha fest med sina kompisar o jag räknas in i deras familj haha nej men jag vill men vet ej om jag kan för jag orkar knappt ta mig ut ens? hoppas jag mår bättre imorron så jag kan ta mig till skolan.. MÅSTE se 2ornas dansföreställning imorron med, det får jag inte missa.
puuh lite onödig fakta men men.. nu ska jag fortsätta med skolarbetena..

längtar tills den 5 juni, då är jag fri från helvetet. aaaaaaaah.

puspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0