:)

igår åkte jag till E, my love.
Jag han o hans lillasyster felle vi köpte först pizza o sen bowla vi, jättemysigt o kul! sen när vi kom hem kolla vi film o somna.
kvart över åtta väckte älsklingen mig o va jättepigg så busa vi massa sen tog jag tåget o min syster hämta mig. min frukost blev, kanelbulle, chokladboll, cheesebruger, latte o en loka hahah. min frukost brukar inte se ut så. hade ont i magen sen.

sen körde vi iväg o jag hjälpte till o gjorde danser till en grej. i ca 4-5 h sen köpte vi pannkakor o åt här hemma med grädde o sylt. vilken nyttig dag? nu dricker jag kaffe o gör vid mig.
ska snart till emelie. sen blir det party!

ha en bra lördag. puss

Kommentarer
Postat av: nina .

Tack så mkt jessica :D kiss

2008-03-11 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0