wulalawualla

hajsan!

idag har jag gjort en massa, först träffade jag tess så gick vi ut me hundarna sen tog vi cyklarna o cyllade till sjukhuset där jag fick mina sprutor, duktig som jag är så tar jag dom själv nu :)! gud av vi flummade o fulade oss haha,  sen visdare till krykogråden, kollade på mormors o morfars grav va så länge sen jag va där jättefint.  sen vidare till maxi, tess köpte ju då somagt lite ingredienser o sen köpte vi tekakor o kycklingröra så cyklade vi hem o doppade brödet i det mums va gott, bara getingar som störde oss så sprang rundor o skrek o hade oss haha:P
sen hjälpte jag henne att baka haha det var najs, hälsabullar ska smaka sen mums säkert !
nu har jag nyss varit ute me rondik en runda snackat o sånt, alltid lika trevligt . hon åker till kurdistan på söndag i en hel månad :( men kul när hon är tillbaka sen !
nu är jag då hemma, ätit två leverpastej mackor o dricka päron loka, ska vara med tess sen igen är det tänkt :)
men först tänkte jag vara snäll o fixa me disken o plocka ut mina kassar fyllda me kläder o skor som ska skänkas..
se you later ;)

puss




kolla va fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0