Tisdag

Godmorgon :)

jag är faktist uppe i tid idag, vaknade tio i tio .. somnade inte förrens när klockan närmade sig 3 inatt. vaknade av att ja kännde mig bättre, visst hostade o va torr i halen men behövde bara dricka.. så det känns iallfall bättre än igår, hoppas det håller i sig , så skönt isfl !!:)
sitter o dunkar go musik , mitt ljud på datan har inte fungerat under en längre tid men sen fixade min söta pojkvän det så det är jättebrau !
snart ska jag röja undan lite på rummet så det blir fint sen väntar jag på att E (pojken)  ska ringa mig vi skulle hitta på nått idag, skulle egentligen till beachhandbollen elr till hans föräldrar i deras husvagn men vädret? ingen sol:( får väl se...
han lär sova ett tag till ändå han sa igårjag ringer o väcker dig kl 10 haha jovisst..
nej nu ska jag hämta en kopp kaffe till ! vad ska ni göra idag då?




puss/jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0