söndag

hello,hello...
ligger i emils säng o snörvlar med hans laptop. själv sitter han o spelar , sötisen !
lite update från helgen :
fre- förfesta ja hemma hos syrran me två av hennes kompisar sen åkte ja in innan o träffa cilla o hennes syrra så gick vi till banken (uteställe) hade jättekul sen kom även älsklingen me sina kompisar o min syrra mfl , hade riktigt skoj.
lörd- mamma väckte mig vid tolv, va jättetrött men så va min bror där me sin family ( han då, hoho.. malin o deras tre barn olivia,melvin o albin 10,4,3 år ) lite snabb info, haha ! iafl så snacka vi o fikade lite sen väckte jag babe så gjorde vi vid oss .. sen skulle vi på släktträff på mammas sida, en massa jag inte träffat det va trevligt ! efter det kom min bror o dom igen så grilla vi o busade myys.. sen åkte jag o E hem till han, jag mådde riktigt bajs då.. mår bättre nu men fortfarande krasslig, fick skjuta upp modelljobbet o har bara legat i sängen idag, kollat step up 2 riktigt bra, blir så danssugen.
nu har vi käkat pizzza me mums:)
 
imorron ska ja hem i tid måste hem till min syrra o ut me hennes vovvar sen ska jag leka me tess :)
ha det brau !

puss



haha me in spain förra sommaren i splitt..

Kommentarer
Postat av: Emmy

söt bild

2008-07-21 @ 19:08:32
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0