Onsdag

Hallo hallo!
kl är snart redan 14, tiden bara rnner iväg.
jag gick upp vid 12 tiden , mamma ringde o väckte mig puuh va helt död men var tvungen att ta ut min syrras hundar så promenerade dit o hämtade hit om istället, haah ! sen åt jag frukost o sånt.. har även duschat o tvätatt håret o smörjt in mig.  i eftermiddag blir det antagligen fotografering, hoppas det blir bra, ny fotograf o allt o osäker vad jag ska ta på mig ! man blir ju lite nervig men så är det.
nu ska jag hämta mej en till kopp kaffe o fixa ltie på rummet o hitta lite kläder jag kan ha på mig..

ha en trevlig onsdag ! puss

jag städar mitt rum, babe som skickade den häromdagen :


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack så mycket :)

2008-07-23 @ 13:54:28
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Emmy

mitt rum måste också städas.. suck!

2008-07-23 @ 16:12:20
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0