Onsdag!

hallåå!

kom nyss hem från sjukhuset eller infektionskliniken huset brevid då som jag tar mina sprutor ( det är nålar jag sätter i benet elr magen , 4 st sen kopplar man en smal slang till en pump som sitter i en apparat allt tar ca 1 h) åh vet ni!!? jag stack mig sjääääälv idag 4 ggr för första gången o jag har alltid haft nålskräck , det va faktiskt inte als hemskt, det är värre när dom gör det ! åh är stolt över mig själv:) min E va ju också med som stöd , haha !
vi sitter o nördar oss med varsin data nu.. jag är fortfarande krasslig, har lite feber o känner mig sjuk :( jobbigt jag som skulle ut ikväll.. bajs. får se hur det blir. nu ska jag spela sims haha ! PUSSHAJS


Kommentarer
Postat av: Linn

tack detsamma :)

2008-07-16 @ 16:13:32
URL: http://otterbeck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0