Måndag!

Hejhej:)

vaknade upp runt tolv-ett tiden hade jätteont i halsen igen ! bajsbajs. imorron blir det nog doktorn o kolla nacken o axlarna me som jag inte kan röra i mellanåt.. hatar att alltid vara sjuk det går typ en vecka man känner sig frisk sen är det igång igen, kan inte sprutorna hjälpa heeelt? men dom har redan hjälpt mkt mkt så det är jag ju tacksam för..
nog om det...
skulle egenligen fotas idag men fick ställa in det pga min hälsa, skulle fotas i en sjö me så hade väl inte blivit bättre!
nu är jag nyduschad o fräsch iafl :) ska snart göra vid mig lite o ta mig till stan med tess, ska besöka körskolan sen skulle hon några ärenden i stan.
senare får jag se vad som händer antagligen tar jag bara det lugnt idag...



saknar dansen nu över sommaren.. sen ingen mer skola (gick danslinjen) men självklart fortsätter jag till hösten me dansen...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0