måndag

hejhej !

vaknade hos babe av jag hade försovit mig, hade satt kl på 9.40 så jag skulle hinna göra vid mig o sen ta tåget o sedan bussen hem för att ta ut hundarna hos min syster o här hemma då. vaknade halv 12.. fick lite panik men min älskling körde mig ändan hem, thanks<3
jag har varit jätteduktig sen jag kom hem :) vatt ute me hudnarna sen tog jag hit dom en sväng o lämnade dom hos syster igen, sen har jag plockat i o ur diskmaskinen, dammsugit hela nedervåningen, helt genom svett nu, nej men typ haha ska ta mig en kall dusch snart ! men först ska jag städa mitt egna rum med.. lite senare ska jag va med tääässs !:) alltid lika skoj.

skriver lite senare, ciao amgios *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0