FREDAG!!




Godmorgon :)

gick upp vid 9.40 idag, puuh så trött jag va ... vakna me värsta förkylningsblåsan inne i munnen me jätte obehagligt.. hoppas jag blir helt kry snart.. värst på morronen o så.
men jag har hunnit me lite, druckit kaffe, frukost, snackat me mamma, kelat me sara o borstat men mest mamma som gjorde det hahaha hon har klippt henne ser jätterolig ut, men är ändå söt. (sara är min hund) sen har ja noppat mammas ögonbryn. om några timmar så ska jag följa me tess o hennes mamma o syster o kollat på deras lägenhet, dom får nycklarna idag men flyttar inte än, puuh ! tess o jag bor dörr i dörr me varandra kan knacka in till varandra bor i radhus så dom sitter ihop o så har vi bott sen vi va 1 år.. kommer bli konstigt när hon flyttar in till stan :( men hennes pappa bor ju kvar men blir ändå inte samma sak. men det kommer bli brau !
massa snack nu haha. snart ska ja o mamsen å till syrran o ta ut hennes hundar.

ha en bra fredag :)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ha en bra fredag du också!

2008-07-18 @ 12:40:09
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Lexie

krya på dig :)

2008-07-18 @ 12:44:35
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0