:)

jag är glad igen, happy happy!
älskar min mamma mest av allt <3

iafl, haha... ikväll har jag busat med tessan, vi gick ut me syrrans hundar sen gick vi en liten runda o satte oss på en lekplats o börja fula oss sen kom vi på en lysande ide som vi ska göra, fyfan va roligt.. kanske ni får se sen;)?*blink*
aa sen gick vi hem till mig o förde över bilder på usb som tess ska ha o så blev jag hungrig o gjorde makrillmackor, mums ! sen cykla vi o mötte tess syrra katte.. lånade kattes cykel, den var livsfralig höll på flya av flera ggr haha... sen va vi hos dom o kolla rolig film o när jag kom hem har jag snackat me mamma o ätit igen. o nu sitter jag här:) aa det va min kväll har haft roooligt mkt skratt har det blivit.






Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja verkligen!

Ha en bra dag :)

2008-07-18 @ 11:52:08
URL: http://annnnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0