wuhu

Hejsan hoppsan !

är inte så pigg just nu.. fortfarande nada sömn allstå vatt uppe i över ett dygn men men, jag klarar mig :) fats just nu ligger jag jäkligt bra i min säng me ett varmt täcke över mig o datan på magen o lyssnar på musik, haaade kunnat somna men det ska jag icke för ikväll blir det utgång!! ni tror väl inte jag är klok men det är ja inte heller så haha ,,,
det blir repris av förra onsdan me malin o cill<3<3

iafl idagens har jag vatt på stan me ditts.. vi käka o kolla på massa fina kläder dock köpte ja inte mer än ett par lösögpnfransar, behöver egentligen inga har väldigt långa själv men fint me extra effekt. sen åt vi på trendie det va nice. sen hem tog en spruta till sen hämta ja min syrra , frida o mamma .. nu har ja ätit mackor o ligger här somn sagt o måste försöka gå upp ur min sköna säng o duscha, buuhuu...

denna helgen blir bra:

* fre- inflyttningsfest hos malin sen utgång
*lör- umgås me älskade tess o fira jack?
*sön-fotas


ha en bra onsdags kväll va ni än gör :) puss/ jessica




haha jag o elna...

pratade me hennes nyss i telen !


ciaociaociao!!

Kommentarer
Postat av: Chacha

okej vad roligt :) nej inget speciellt!

hur mår du idag då?

kram

2008-12-03 @ 18:16:50
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Therese

jack?;)

2008-12-03 @ 19:39:34
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0