t.o.r.s.d.a.g

TJA!

gick inte uppe förrens sent idag kunde inte somna förrens imorse konstigt nog.
men nu sitter ja o dricker te o snyter mig.. tog alvedon o pencillinet nyss så snart är ja lite piggare, riktigt seg nu.
har nyss beställt två klänningar, kunde inte bestäma mig för en nyårsklänning så får se vilken det blir av dom när det de kommer. beställde dom från nelly iafl, brukar gå snabbt o få dom därifrån. ska dricka lite kaffe nu o klä på mig lite sen gå till netto o handla lite frukt ja kan ha på jobbet o möta rondik som slutar.. jag börjar kl 17-21 idag sen ska jag va me rondik, ska sova hos hennes o sånt mys.

nu måste jag drau...

denna bilden hitta ja på facebook haha:



jag innan karnevalen ! det va tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0