sjuuk

jag mår inte alls bra idag:( halsen hade blivit bättre men sen när jag vaknade idag så hade jag jätteont och på andra sidan o ont i körtlen me.. nu ligger ja o fryser me .. har min varma hellokitty mysdress plus fleece morgonrock, strumpor o raggsockar plus duntäcke.. inte normalt. har nyss tagit två alvedoner o lagt mig i sängen ska försöka sova snart .
kom nästan nyss hem.. tvinga iväg mig nån smink grej man lärde sig glitter o glamour det va trevligt fast hade vatt trevliga om man mått bättre.. hoppas det är bättre när ja vaknar imorron, hoppas, hoppas...

tack för era fina kommentarer bilden nedan :) är jättenöjd me denna fotograferingen.. ett tema till hade vi visar en bild senare elr imorron..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0