o.n.s

Morron, elr vad man ska skriva? gick upp för en timme sen ! är man sjuk så är man..
men lite bättre känner jag mig? är nog pencillinet men hade helst velat ligga i sängen hela dagen. fick ett samtal för en stund sen men talar ej om vad men det handlar om en utomlandsgreej. men blir nog inget av det? men är jäkligt sugen. aja får tänka på saken osv. nu har ja druckit två koppar te , bra för min haaaals !
ska brygga kaffe nu o äta frukost o läsa igenom lite papper som vi fick igår på utbildningen.. sen slutar rondik hoppas hon kan gå en runda behöver frisk luft plus snacka me henne o sen ska jag hem o duscha o göra vid mig sen blir det jobb, önska mig goood luck !

PUSSS

 

memememememememememememememememememememememememememe

Kommentarer
Postat av: Sara H

Du har fått en utmärkelse, för din fina blogg!!! Hos mig!

2008-12-10 @ 21:58:53
URL: http://knassara.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Va söt du är!

2008-12-16 @ 19:11:11
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0