morgondagen

morgondagens hinna me :


* duscha o tvätta håret
*skicka tillbaka en klänning
*lämna in min minibärbara
*fika me syster o nästkusin o göra lite bussnies
*vänta på ett samtal !!! viktigt
o väldigt trevligt.

allt detta måste jag hinna med innan kl fyra.

sen ska jag jobba.

helst hade jag velat hinna städa mitt rum me o få det fräscht plus färgat o klippt gammalt löshår så ja kan variera lite me olika längder. men kommer omöjligt hinna me allting.

men nu har ja skrivit en del iafl så ja ej glömmer, har riktigt dåligt minne !

snart ska ja ta o nanna är riktigt trötter.. har på mig min nya söta hellokitty pyjamas (hotpant o linne) som jag fick av syster idag.. plus min fleece morgonrock fryser som fan !

natti natti.. PUSSS

D

Kommentarer
Postat av: Tessan

bilden <3

2008-12-20 @ 17:25:37
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0