lussevaka

tjolahopp!

jobbet igår gick jättebra. sen köpte jag hårfärg o sedan hem packade ihop grejor o vidare till rondik , färgade håret o sånt där o sov över. idagens har ja o mamma städat lite , lyssnat på julmusik, druckit kaffe :) har tagit en spruta me.. va nyss ute o gick en sväng me rondik nu sitter jag här o äter en nybakad lussekatt som syster bakat o dricker te.
sen ska ja o rondik lite ärenden o sen hem göra vid oss o förfesta hos maulin . sen blir det grand, är ju luuussevaka :) men blir ej så mkt dricka idaugens i med jag har vatt sjuker. men imorron blir det släkkalas plus närmaste tjejkompisarna här hemma o fira mig, fyller ju 19 nästa vecka :)
nu ringde cills me hoho..

nej nu måste jag skynda mig.. ha en trevlig kväll !

pusshajs


Kommentarer
Postat av: tildamilda !

Sv; Tack :)

2008-12-12 @ 18:38:59
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0